بعد از فاجعه‌ی گلکسی نوت۷، شک و تردیدهایی در مورد این وجود داشت که آیا سامسونگ تولید سری نوت را ادامه خواهد داد. بعد از مدتی سامسونگ اعلام کرد که امسال گوشی «گلکسی نوت ۸» (galaxy note 8) را عرضه خواهد کرد. سایت SAMMobile گزارشی منتشر کرده که جزئیات  بیشتری از این گوشی را افشا می‌کند.

طبق این گزارش، گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ با اسم رمز «گریت» (Great) (به معنی عالی) عرضه می‌شود. این نام نشان‌دهنده‌ی تلاش سامسونگ برای تقویت روحیه افراد برای ساختن نوت ۸ به عنوان گوشی عالی و موفقی است که نوت ۷ پتانسیل آن را داشت. منصفانه قضاوت کنیم،بررسی‌های نوت ۷ آن را دستگاهی تحسین برانگیز نشان می‌داد و اگر قضیه آتش گرفتن و انفجار باتری‌های نوت۷۷ نبود، مطمئنا از موفق‌ترین گوشی‌های  سال گذشته به‌حساب می‌آمد.

این گزارش همچنین عنوان می‌کند نوت ۸ با شماره مدل SM-N950F راهی بازار خواهد شد. به احتمال زیاد بعدا این شماره مدل را در بنچمارک‌های مختلف مشاهده می‌کنیم. گفته می‌شود این شماره مدل رمزگشای مدل بین‌المللی آن است. بنابراین انتظار می‌رود مدل‌های مختلفی از نوت ۸ برای کشورها یا مشاغل مختلف با تفاوت‌های کوچک عرضه شود.

به‌هرحال می‌توانیم کلیت این اخبار را بپذیریم ولی همچنان در انتظار خبرهای بیشتری از جزئیات عرضه‌ی نوت ۸ در آینده‌ی نزدیک هستیم. البته در حال حاضر تمرکز سامسونگ بر گوشی گلکسی S8 است که به طور رسمی ۹ فروردین ماه سال آینده رونمایی می‌شود.

  • آرش
  • چهارشنبه ۱۸ اسفند ، ۰۸:۵۲ ق.ظ
  • تکنولوژی
  • بازدید : ۲۸۳

تعداد نظرات این پست ۰ است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی