آخرین بروزرسانی که برای بازی Watch Dogs 2 منتشر شده، دیالوگ‌های جدیدی را به پایان بازی اضافه می‌کند که اشاره‌ای به نسخه‌ی بعدی بازی و همچنین مکان احتمالی آن دارد.

در این بروزرسانی، بلافاصله بعد از اتمام بازی مکالمه‌ای میان دو شخص نامعلوم رخ می‌دهد. متن مکالمه‌ی صورت گرفته از اهمیت بالایی برخوردار نیست اما فایل صوتی این مکالمه که 51.462014, -0.112504.wav نام گرفته باعث به وجود آمدن شک و شبهاتی شده است. اگر اعداد و ارقام فایل صوتی را به مختصات جغرافیایی تبدیل کنید به شهر لندن خواهید رسید که ممکن است نشان‌دهنده‌ی این موضوع باشد که Watch Dogs 3 در شهر لندن رخ خواهد داد.


این اولین بار نیست که یوبی‌سافت در بازی‌های خود از قابلیت‌های پنهان (Easter Egg) برای معرفی بازی جدیدی استفاده می‌کند. پیش از این نیز کاربران در بازی مورد اشاره متوجه تریلری از بازی جدید یوبی‌سافت شده بودند که گفته می‌شود این بازی حال و هوایی فضایی خواهد داشت.

 

جاناتان مورین، کارگردان طراح این بازی اعلام کرده بود که بازی Watch Dogs 2 قابلیت‌های پنهان بسیاری خواهد داشت. حال این که مکان لو رفته از نسخه‌ی سوم این بازی هم یکی از قابلیت‌های پنهان بوده یا مختصات جغرافیایی شهر لندن به طور تصادفی بر روی نام این فایل قرار گرفته هنوز مشخص نیست.

 

یوبیسافت که حالا از فروش این بازی نسبتا راضی به نظر می‌رسد  و از نقد و بررسی‌های مثبت منتقدان و همچنین مخاطبان این بازی خشنود است امید دارد تا این بازی بتواند همچنان به فروش قابل‌قبول خود ادامه دهد. آن‌ها پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی اول بازی اعلام کرده بودند که برنامه‌ای بلندمدت را برای این فرانچایز در نظر گرفته‌اند تا Watch Dogs به برندی قدرت‌مند و پایدار تبدیل شود.

تعداد نظرات این پست ۰ است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی